Actie Warm Hart – Stem op Stichting Naar School in Haïti

De KRO-NCRV is onlangs begonnen met haar “Actie Warm Hart”.
De bedoeling van deze actie is, naast een ledenwerfactie voor zichzelf, stemmen te winnen voor ingeschreven goede doelen.
De omroep geeft € 10.000 aan het goede doel dat de meeste stemmen heeft weten te vergaren, €5000 voor de tweede en € 2500 voor de derde.

Er hebben zich 68 goede doelen opgegeven voor deze actie en ik heb de “Stichting Naar School in Haïti” opgegeven!
Het stemmen verzamelen is inmiddels begonnen en is mogelijk t/m 30 september 2019.

Ik hoop van harte dat u zo vriendelijk wilt zijn de “Actie Warm Hart” voor “Naar School in Haïti” met uw stem te ondersteunen (en nog beter: familie, vrienden, kennissen en collega’s te vragen mee te doen!).

U kunt uw stem uitbrengen op www.kro-ncrv.nl/warmhart/stichting-naar-school-in-haiti

Hoe werkt het stemmen?:

Vervolgens kunt u uw stem uitbrengen (door de blauwe knop “Stem en steun” boven aan te tikken) en dat kan op twee manieren:

• Indien u alleen wilt stemmen, dient u bovenaan op “Stem” te tikken, waarna u uw naam en emailadres kunt opgeven. (Uw emailadres is nodig om uw stem definitief te maken).
  • U hebt ook de mogelijkheid om voor één jaar lid te worden van de KRO-NCRV tegen betaling van €6 (de ledenwerfactie!). De omroep geeft dan €10 aan de “Stichting Naar School in Haïti” en ondersteunt op die manier onze stichting (toch een leuke bijdrage aan onze projecten!). Zonder daar iets voor te hoeven doen stopt dit lidmaatschap aan het eind van het jaar. U dient dan bovenaan op “Stem & steun te tikken en de gevraagde gegevens in te vullen.

Mag ik rekenen op uw stem voor de “Stichting Naar School in Haïti” en daarmee de kans te krijgen op een mooie financiële bijdrage voor onze stichting?

Maarten van Os