97 voedselpakketten uitgedeeld samen met ‘Hart voor Kinderen’

Donderdag 4 juni, hebben wij weer 97 voedselpakketten met zaden en kleding uitgedeeld aan de allerarmsten rond Ecole Soleil de Hollande. Ontzettend bedankt Erna en Louis van ‘Hart voor Kinderen’ dat jullie al deze voedselpakketten gefinancierd hebben! Mesi anpil!

Kettie, Genia en Kathia hebben samen met Jonel en Jameson alle pakketten klaargemaakt. De distributie verliep prima. Omdat er nu meer dan 3.000 positief geteste personen zijn met het Covid19 virus in Haiti hebben wij besloten niemand meer toe te laten op het schoolplein. De uitdeling is buiten de hekken gebeurd. De mensen die een kaartje hadden gekregen, liepen tussen twee gespannen touwen in. Er hingen flesjes aan die de te behouden afstand tussen personen aangaven. Het ‘raam’ van onze nieuwe winkel kon gebruikt worden voor de uitgifte. Kempès controleerde de kaartjes, Nobert liet de mensen één voor één naar de winkel lopen. Jameson en Antonio zorgden ervoor dat iedereen een pakket met een fles olie kreeg. Wat is alles goed verlopen, veel mensen hebben nu enkele weken te eten. Zij waren blij en erg dankbaar.  Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt!

Kijk voor meer foto’s en filmpjes op onze Facebookpagina