Voedsel voor vandaag en morgen

Met de actie Voedsel voor vandaag en morgen bieden we noodhulp aan gezinnen rondom onze school, die niet of nauwelijks te eten hebben.

De honger in Haïti neemt steeds grotere vormen aan. Door de aanhoudende maatschappelijke crisis hebben mensen al lange tijd nauwelijks of niet te eten. Steeds meer mensen raken ondervoed. Dit is een grote zorg, het maakt de mensen extra kwetsbaar. We houden ons hart vast, helemaal nu onze leerlingen geen schoolmaaltijd krijgen. Vanwege de Coronamaatregelen is ook onze school momenteel gesloten.

Begin dit jaar startten we de actie ‘Voedsel voor vandaag en morgen’. Wat zijn we blij met de fantastische giften die er al zijn binnen gekomen om rijst, bonen, olie en zaden te kunnen kopen en uit te delen aan families die honger lijden. Gelukkig hebben we op deze manier al veel mensen kunnen helpen. Graag zouden we nog veel meer mensen een voedselpakket willen geven. De nood is erg hoog!

U kunt ons helpen met deze actie. Met een donatie van € 30,00 kunnen wij een gezin een voedselpakket en groente-zaden geven. Ook door deze actie te delen helpt u mee!

Wilt u de mensen in Haïti rondom onze school steunen met voedsel voor vandaag en morgen? Maak u bijdrage over op onze bankrekening NL57 RABO 0369 466500 t.n.v. Stichting Naar School in Haïti. Vermeld er s.v.p. bij ‘Rijst en zaden’. U geeft een gezin hoop in een moeilijke tijd!

Leuke #thuis-sponsoractie speciaal voor kinderen!

Wil je meehelpen om geld in te zamelen voor kinderen en hun ouders rondom onze school, zodat wij hen een voedselpakket kunnen geven?

Bedenk je eigen # thuis-sponsoractie voor kids! Doe dit zelf of samen met je broer of zus, een vriend of vriendin of met je ouders.

Wat kun je zoal doen?
– rondjes rennen of fietsen in de buurt of om je huis
– heel vaak de trap op en neer rennen
– misschien heeft een van je ouders een hometrainer?
– of heb je zelf een andere bijzondere sportieve of creatieve vaardigheid?

Buren, familie, leerkrachten en vrienden kunnen jou per rondje, per keer, per km sponsoren.
Je kunt hieronder een sponsorlijst downloaden of per mail vragen bij secretaresse Ester. Op deze lijst kun je iedereen die jou wilt sponsoren opschrijven.

Sponsorlijst #thuis sponsoractie voor kids

Doe je mee? We zouden het leuk vinden om van je te horen (per mail bijvoorbeeld) wat voor actie je hebt bedacht. En we zouden het super leuk vinden als je van jouw actie foto’s of een filmpje met ons wilt delen. We zetten jouw foto’s of filmpje dan op onze website en Facebookpagina.

Het mailadres van Ester is ester@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl.

Heel gaaf als jij je wilt inzetten voor kinderen in Haïti! Namens hen zeg ik alvast super bedankt! Mesi Anpil!