Haïtikidz Support Plan

Sinds december 1998 zorgt de Stichting Naar School in Haïti ervoor dat kinderen door het volgen van basisonderwijs kans op een betere toekomst hebben. Klein begonnen heeft Marijke Zaalberg ervoor gezorgd dat intussen ruim 800 kinderen elke dag naar school kunnen én op school een maaltijd krijgen. Was Haïti al een land met weinig kansen, het is het armste land van het Noordelijke halfrond en een groot deel van de bevolking leeft onder de armoedegrens, de afgelopen jaren waren extra zwaar. Orkanen en een cholera epidemie en wie herinnert zich niet de beelden van de allesverwoestende aardbeving?

De Stichting Naar School in Haïti wil haar werk nog in lengte van jaren voort zetten. Maar om een complete school draaiende te houden waar 800 kinderen elk jaar les krijgen en een warme maaltijd krijgen en 66 Haïtianen een baan hebben, is geld nodig. Veel geld, ruim
€ 250.000,– per jaar. Hiervoor zijn we afhankelijk van onze donateurs. Om ons werk structureel te ondersteunen hebben wij het Haïtikidz Support Plan.
Maandelijks maakt u het mogelijk de school draaiende te houden. Elk kwartaal ontvangt u per post (desgewenst per e-mail ) onze nieuwsbrief waarin wij u op de hoogte houden van het reilen en zeilen van de school.

Wij stellen het erg op prijs als u het ons mogelijk maakt de kinderen in Haïti een kans op een betere toekomst te blijven geven. Met een vast bedrag per maand maakt u al veel mogelijk. Voor € 30,— per maand kan een kind het gehele jaar naar school, inclusief materiaal en schoolmaaltijd. Voor meer informatie of aanmelding kunt u ons stichtingkantoor bellen of mailen: info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl

Heeft u altijd al een kind in een arm land kans op een betere toekomst willen geven. Wordt dan deelnemer van het Haïtikidz Support Plan. Voor € 1,– per dag zorgt u ervoor dat een kind elke dag naar school kan en een schoolmaaltijd kan eten.

Voor € 30,– per maand maakt u het mogelijk dat een kind naar school gaat en op schooldagen een warme maaltijd krijgt.

Download hier het deelname formulier Haïtikidz Support Plan

Ook voor scholen, bedrijven en instellingen is het mogelijk een kind op afstand te steunen. Denk aan de mogelijkheid een klas of leraar te steunen. Hiervoor hebben wij mogelijkheden die wij specifiek voor u op maat maken. Neem hiervoor contact op met het stichtingkantoor. Te bereiken via info@stichtingNaarSchoolinHaiti.nl

Het HaïtiKidz Support Plan geeft ook de mogelijkheid een lager bedrag (vanaf € 10,00) per maand te doneren. Op het aanmeldingsformulier kunt u dit aangeven.  Namens de Kidz in Haïti danken wij u heel hartelijk voor uw steun.

Etui & schriften € 2,50 per maand 25
+ schoolboeken € 5,00 per maand