Structurele hulp

Periodieke gift

Periodiek schenken aan de Stichting Naar School in Haïti is zó geregeld door middel van een schenkingsovereenkomst. U betaalt daar niets extra’s voor en u hoeft er geen notaris voor in te schakelen. Bij deze vorm van schenken kunt u tot 52 procent van uw gift terugkrijgen. Hoe groot uw belastingvoordeel precies is, hangt onder meer af van uw inkomen.

Een periodieke schenking is fiscaal voordeliger voor u dan een eenmalige schenking.  Er moet dan wel eerst een schriftelijke overeenkomst zijn opgemaakt tussen u en onze stichting. Daarnaast geeft u met een periodieke gift onze stichting de zekerheid dat onze onderwijsprojecten voor meerdere jaren structureel worden ondersteund.

U kunt de benodigde formulieren downloaden:

Overeenkomst periodieke gift in geld

Na het invullen van uw gegevens kunt u de formulieren ondertekend verzenden naar:
Stichting Naar School in Haïti
Dorpsstraat 12
7863 PC GEES

ANBI – RSIN  809998762

HaïtiKidz Support Plan

Steun maandelijks een kind in Haïti. We zijn heel blij met eenmalige bijdragen maar structurele steun is onontbeerlijk. Met dit doel hebben we hiervoor het HaïtiKidz Support Plan opgezet.

10.000 vrienden

Om te zorgen dat die ruim 800 kinderen ook in de toekomst naar school kunnen blijven gaan, zoeken wij 10.000 vrienden die elk jaar rond kerst € 25,00 doneren. Wij willen graag dat u één van die 10.000 vrienden word. Hoe? Ga naar de site:  http://10000vrienden.nl/glimlach/     Klik op de knop “ik wil vriend worden”, vul het webformulier in en wij zorgen dat het voor elkaar komt. Wil je meer weten over de stichting?
Neem voor vragen contact op met het stichtingkantoor.

Eenmalige giften
Uw bijdrage om onze stichting en daarmee de Haïtiaanse bevolking te steunen is van harte welkom. U kunt uw donatie overmaken op bankrekening 36.94.66.500 t.n.v. Stichting Naar School in Haïti in Westerbork.