Altijd al iets willen doen voor een goed doel? Help via onze Statiegeldactie

Lege flessen zijn een prachtig voorbeeld van kleine beetjes, die te samen prachtige donaties mogelijk maken!
Bij meerdere supermarkten in Assen, Hoogeveen, Dronten en Wolvega  momenteel statiegeld acties gehouden t.g.v. onze stichting.
De statiegeld actie zijn een groot succes.
Heel hartelijk dank aan alle mensen die hun lege flessen doneren aan onze stichting.

Heel hartelijk dank aan de supermarkten die dit mogelijk maken!
Heel hartelijk dank aan onze vrijwilligers die zich in meerdere plaatsen in Nederland inzetten t.b.v. emballage.
Jullie zijn kanjers!

Met elke ingeleverde lege fles of leeg krat helpt u kinderen naar school in Haïti!

De Emballagebon van vandaag is geschonken dankzij de klanten van AH Wolvega.
Wil jij onze stichting helpen?
Altijd al iets willen doen voor ons goede doel? Help via onze Statiegeldactie. Dat kan gewoon bij u in het dorp.
Stuur een mailtje naar: info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl en wij vertellen u hoe u onze stichting kunt helpen.