~~ Benefiet Haï Tea op 25 november 2018 ~~

Dit is een uitnodiging voor onze gezellige Benefiet Haï Tea op zondagmiddag 25 november 2018.
Onze stichting bestaat in december twintig (!) jaar en dat willen wij graag samen met u vieren.

Locatie:       Restaurant Markt7, Harderwijk
Adres:          Markt 7 in Harderwijk
Prijs:            € 22,50 p.p.
Tijd:             Van 14.00 uur tot +/- 16.30 uur
Deelname:  U en uw vrienden, collega’s, vereniging of familie

Op zoek naar het ideale kado voor uw moeder of schoonmoeder, een inspirerend gesprek met Marijke Zaalberg of een bedankje voor die lieve vriendin die altijd voor u klaar staat, een gezellige middag met jouw sportclub of met vrienden; kom op onze High Tea!

Aanmelden kan door € 22,50 p.p. over te maken op de bankrekening van de Stichting Naar School in Haïti o.v.v. ‘ Hai Tea’. Tevens graag per e-mail opgeven aan info@StichtingNaarSchoolinHaïti.nl

Drink gezellig met ons thee of koffie, geniet van traditionele Engelse hapjes, de stijlvolle locatie en ondersteun daarmee onze scholen in Haïti.
Van de € 22,50 komt € 7,50 ten goede aan onze school in Haïti.

Tot ziens op 25 november!