Bijna alle klassen gaan nu naar school

Bijna alle klassen zijn weer begonnen. Vorige week waren er al 3 klassen begonnen. Nu, op twee na, alle andere klassen. Mede door Corona hebben we voor dit nieuwe schooljaar moeten besluiten rond de 300 leerlingen onderwijs te geven. Iedereen krijgt een warme maaltijd en iedereen draagt een mondkapje. Er is voldoende ventilatie in de klassen. Het aantal leerlingen is maximaal 25 per klas. Alle onderwijzers zijn oud leerlingen van Ecole Soleil de Hollande. Zij wonen in de omgeving van de school. Zijn zijn heel trots en blij dat zij weer les kunnen geven. Zij zijn enthousiast aan de slag gegaan. De voorbereidingen van de lessen doen zij nu voor het eerst op de laptop. Dat is best even wennen en moeilijk voor hen, maar na enige tijd wordt het vast makkelijker.

Vorige week waren al 3 klassen begonnen, nu op twee na alle andere klassen. Wij hebben moeten besluiten dit nieuwe schooljaar rond de 300 leerlingen onderwijs te geven, Corona heeft dit mede veroorzaakt. Alle onderwijzers zijn oud leerlingen van Ecole Soleil de Hollande, zij wonen in de omgeving van de school. Iedereen krijgt een warme maaltijd en iedereen draagt een mondkapje. Er is voldoende ventilatie in de klassen. Het aantal leerlingen is maximaal 25 per klas. De onderwijzers zijn trots en blij weer les te kunnen geven, zij zijn enthousiast begonnen. Voorbereidingen van de lessen worden voor het eerst op de laptop gemaakt. Dit zal even wennen zijn, best moeilijk voor hen, maar na enige tijd wordt het gemakkelijker. #EcoleSoleildeHollande#StichtingNaarSchoolinHaiti#Jouezsage#SpeelJeWijs

Geplaatst door Marijke Zaalberg op Dinsdag 22 september 2020