Bouwen aan de Toekomst met 10.000 vrienden!

Foto: SoBeau Productions

In Haïti, waar chaos heerst en wanhoop en armoede groot zijn, willen wij een plek zijn van hoop, waar kinderen zich in een liefdevolle en veilige omgeving kunnen ontwikkelen. Wij zijn er van overtuigd dat goed onderwijs het begin is van het einde van de armoede. Juist in deze onzekere tijd wordt des temeer zichtbaar dat we een verschil kunnen maken, samen met u!

Wij willen graag blijven bouwen aan onderwijs voor ‘onze’ kinderen en ‘onze’ scholen een stevige basis geven voor de toekomst. Daarom zijn wij op zoek naar 10.000 vrienden! Vrienden die elk jaar rond kerst € 25,- kunnen en willen missen.
Stichting Naar School in Haïti is sinds 1998 actief in Haïti en zorgt ervoor dat ieder jaar zo’n 800 kinderen naar school kunnen en op schooldagen te eten krijgen. Dat alles kost geld, veel geld! Op jaarbasis zo’n € 250.000,-.

Helpt u ons aan 10.000 vrienden?
Ga naar www.10000vrienden.nl/glimlach en klik op de button ‘Ik word vriend’; gegevens invullen en klaar!
Zo doneert u (rond kerst) jaarlijks € 25,-.

U helpt ons ook enorm door deze actie te delen met anderen. Deel de website www.10000vrienden.nl/glimlach via bijvoorbeeld Facebook of vraag ons een aantal exemplaren van deze nieuwsbrief aan u op te sturen en verspreidt deze onder bekenden.

Namens de kinderen en docenten in Haïti, heel veel dank!