Gast op de bank, ontmoet Marijke

Inspirerende ontmoeting bij u thuis?
Nodig Marijke uit!

Tijdens de Coronapandemie verbleef Marijke Zaalberg 9 maanden achtereen in Haïti. Zij koos ervoor op onze school te blijven en hulp te bieden. Zij zorgde voor de meisjes in het kinderhuis en deelde samen met hulp van anderen meer dan 2.400 voedselpakketten uit aan families, ouderen en kinderen in de omgeving van de school.

Marijke is momenteel terug in Nederland. Al jaren organiseren we in de tijd dat ze in Nederland is een ontmoetingsdag of een high tea om elkaar te ontmoeten en te vertellen over alle ontwikkelingen in Haïti en onze school. Dat lukt nu nog niet. En toch ontmoet Marijke u graag en vertelt zij graag over hoe het gaat. Daarom draaien we het om. Bent u benieuwd hoe het gaat in Haïti en op onze school? Heeft u familie in Haïti of bent u adoptieouder en heeft u behoefte aan informatie? Wilt u onderzoeken hoe u iets kunt betekenen voor de mensen en kinderen in Haïti of voor onze school? Nodig Marijke uit voor een goed gesprek bij u thuis op de bank. Bel of app haar op 06-29 00 44 33. U kunt uitzien naar een inspirerende en warme ontmoeting.

Marijke vraagt voor een ontmoeting een vergoeding voor haar reiskosten (€ 0,20 per km vanuit Westerbork).

We houden ons uiteraard aan de richtlijnen van het RIVM.