Acties

Wat kunt u doen om ons werk te steunen?

U kunt als particulier, school, bedrijf, kerkelijke instelling of serviceclub in actie komen voor onze stichting.

Dat vinden wij erg fijn en hebben het voor u gemakkelijk gemaakt door per doelgroep actiepakketten te ontwikkelen, waarvan u gratis gebruik kunt maken.

Speciaal voor scholen hebben we diverse mogelijkheden. Bijvoorbeeld een gastles gekoppeld aan een projectweek, een kunstproject, een sponsorloop en natuurlijk het interessante project “Lezen voor lezen” waarbij u zowel steun geeft aan ons werk, maar ook uw eigen boekencollectie kunt aanvullen. Hoe dit werkt, leest u hier.

Als serviceclub heeft u actieve betrokkenheid voor het maatschappelijke, culturele, sociale en morele welzijn van de samenleving hoog in het vaandel staan en is het kweken van onderling begrip tussen de volkeren van de wereld erg belangrijk. Daarom zijn al vele clubs u voorgegaan en hebben in het verleden mooie acties voor onze stichting gehouden. Wij hebben speciaal voor u de actie Lekòl Chèz ontwikkeld, oftewel sponsor een schoolstoel. Hoe dit in zijn werk gaat, kunt u hier lezen.

Neem contact op met ons stichtingkantoor (085 – 877 1719 of mail naar info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl) voor meer informatie. Er zijn vele mogelijkheden!