De Emballage actie is een succes!

Lege flessen zijn een prachtig voorbeeld van kleine beetjes, die te samen prachtige donaties mogelijk maken!
Bij drie supermarkten worden in Assen momenteel statiegeld acties gehouden t.g.v. onze stichting.
De statiegeld actie zijn een groot succes.
Heel hartelijk dank aan alle mensen die hun lege flessen doneren aan onze stichting.

Heel hartelijk dank aan de supermarkten die dit mogelijk maken!
Heel hartelijk dank aan onze vrijwilligers die zich in Assen, in Hoogeveen en ook in andere plaatsen in Nederland inzetten t.b.v. emballage.
Jullie zijn kanjers!

Met elke ingeleverde lege fles of leeg krat helpt u kinderen naar school in Haïti!

Deze foto is van de Emballagebon van de maand mei 2018 AH Assen-Kloosterveen.
Ook bij Albert Heyn in Assen Peelo en de Albert Heyn Assen Vredeveld kunt u lege flessen inleveren t.g.v. Stichting Naar School in Haïti.

Wilt u ook meehelpen?
Stuur een mailtje naar”info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl en wij vertellen u hoe u onze stichting kunt helpen.

Emballage mei 2018 AH Assen-Kloosterveen