Nieuws uit Haïti! Lees onze september nieuwsbrief!

Met onze nieuwsbrief houden we u graag op de hoogte van hoe het gaat in Haïti en onze school.

In deze nieuwsbrief leest u over de uitdagingen op onze school in deze moeilijk tijd in Haïti.

En ook positief nieuws! Want onze school is door het ministerie van onderwijs in Haïti uitgekozen voor een pilot ter verbetering van het onderwijs in Haïti. Dat is een groot compliment. De leerkrachten krijgen een opleiding en de kinderen krijgen meer les in sport, muziek, werken met computers en art. We zijn trots op onze school, leerlingen en leerkrachten!

KLIK HIER OM DE NIEUWSBRIEF TE LEZEN

Veel leesplezier!

Wilt u ook vier keer per jaar (gratis) de nieuwsbrieven van onze stichting toegestuurd krijgen, dat kan!
Voor het aanvragen of het afzeggen van de nieuwsbrieven kunt u een mailtje sturen naar het stichtingskantoor: info@stichtingnaarschoolinhaiti.nl

Er is altijd meer nieuws dan we in onze nieuwsbrief kwijt kunnen. Kijk regelmatig op onze nieuwspagina voor het laatste nieuws.