Nog 2 nachtjes slapen tot de start

Overmorgen is het zover! Komt u alle fietsers a.s. zaterdag ook om 10 uur uitzwaaien bij de start voor het gemeentehuis in Beilen? Een feestelijk begin, met groot aanmoedigend applaus, geeft de fietsers vast een fijn duwtje in de rug!
Fleur Nagengast -lid van het Comité van Aanbeveling en Nederlands Kampioen Veldrijden 2016!- zal het startschot lossen!24 fietsers zullen van start gaan, gesponsord door familie, vrienden, bekenden, enzovoorts voor onderwijs in ontwikkelingslanden! Iedere fietser laat zich voor één van de vijf stichtingen sponsoren.

Het is nu echt bijna zover! Nog twee nachtjes slapen voordat de deelnemers van dit jaar van start gaan! De laatste voorbereidingen worden nu getroffen: de benodigde spullen verzamelen en bij elkaar klaarleggen, fietstassen vast klaarzetten, fiets nog een keer checken, banden oppompen, routeboekje doornemen en klaarleggen, enzovoort!

SPONSOREN KAN NOG STEEDS!
Alle bijdragen -groot of klein- worden door de stichtingen zéér gewaardeerd, want alles helpt om kinderen in ontwikkelingslanden ook komend schooljaar weer van onderwijs te kunnen voorzien; van goede docenten, klaslokalen en schoolgebouwen, schoolboeken, schriften, enzovoorts!

👉 Sponsorgelden kunnen overgemaakt worden op bankrekeningnummer NL49 TRIO 2024 5833 50 t.n.v. The Ride on Education (te Beilen). 👈

Kent u één van de deelnemers en wilt u die persoon specifiek sponsoren, vermeld de naam van die fietser en ‘Haïti’ dan in de omschrijving bij het overmaken! Vermeldt u geen naam, dan wordt uw sponsorbedrag evenredig verdeeld over de aangesloten goede doelen van dit jaar.  Namens de fietsers en kinderen in Haïti alvast heel hartelijk bedankt!
We hopen u zaterdag bij de start te zien!