‘Jubileum Ontmoetingsdag’ op 15 april 2018 ~ uitnodiging ~

Wij nodigen u van harte uit voor onze speciale ontmoetingsdag op zondag 15 april 2018.  Deze Ontmoetingsdag 2018 is een feestdag met een ‘gouden randje’. In 2018 viert de Stichting Naar School in Haïti haar 20-jarig bestaan!

Wij organiseren deze gezellige dag voor alle mensen die onze school, onze projecten en de kinderen in Haïti een warm hart toedragen. Tijdens de Ontmoetingsdag informeren wij u over onze projecten in Haïti en over acties die wij in Nederland houden. Het is natuurlijk ook een mooie gelegenheid elkaar te ontmoeten.
Voor kinderen houden wij ’s middags een sponsorloop met hindernissen. Laat het ons alsjeblieft van tevoren weten als je mee rent. Dan sturen wij jou een sponsorloopformulier toe.

Vanaf 2018 houden wij de Ontmoetingsdag op een voor ons nieuwe locatie. Centraal gelegen in het land, in het dorpje Windesheim, iets ten zuiden van Zwolle

Dus kom zondag 15 april 2018 naar Dorpshuis ‘De Molenkamp’ in Windesheim.

Graag aanmelden voor woensdag 11 april per e-mail in verband met de catering!
De kosten zijn € 10,- per persoon als u gebruik maakt van de lunch, koffie en thee. ‘Salland Catering’ uit Wijhe verzorgt patat en snacks voor de lunch. Voor kinderen tot 5 jaar wordt een bijdrage gevraagd van € 5,-. Graag gepast betalen bij binnenkomst.
Vanaf 10.30 uur bent u van harte welkom. Het programma voor deze informatieve en gezellige dag vindt u op onze site.

Adres: Geert Grooteweg 21, 8015 PM in Windesheim
Zaal open: 10.30 uur  Het programma begint om 11.00 uur

Opgeven graag op: info@stichtingnaarschoolinhaiti.nl

U bent van harte welkom!