Onze nieuwe penningmeester, stelt zich voor…

Mijn naam is Peter Koopmann. Ik ben geboren in Amsterdam, getrouwd met Nina en samen hebben we vier kinderen (Benito 20 jaar, Miguelle 16 jaar, Indy 15 jaar en Vince 12 jaar). Onze oudste twee komen uit Haïti.
We hebben Benito zelf mogen ophalen. In Haïti ontmoette we Marijke Zaalberg. We hebben altijd contact gehouden. Over de komst van Miguelle hadden we nog intensiever contact. Door alle onrusten in Haïti hebben Marijke en haar dochter toen de reis om Miguelle op te halen voor ons volbracht.
Omdat Haïti de geboorteplek is van onze twee oudsten, door het werk van Stichting Naar School in Haïti van Marijke en onze persoonlijke ervaring in Haïti, heeft dit land voor altijd een plek in ons hart.
Ik ben ondernemer en houd me onder andere bezig met parfumerie, drogisterij en apotheek, zowel ‘bricks’ als ‘clicks’. Met een retail-, strategische en financiële achtergrond wil ik mijn kennis en netwerk benutten ten behoeve van de stichting. Ik heb al een paar maanden mogen meedraaien (ingroeien) en ben bijzonder blij met mijn nieuwe collega’s binnen de stichting en het warme bad waarin ik ben terechtgekomen.
De passie en drive om iets moois te maken in een klein stukje Haïti verbindt ons om ervoor te gaan.
Groeten en hopelijk tot ziens op onze jaarlijkse Ontmoetingsdag!

Peter Koopmann
penningmeester