Sponsor onze fietskanjers! Of fiets met ons mee!

Onze kanjers van 2021Op 16 juli a.s. klinkt het startschot van The Ride on Education vanaf de Deutsche Eck in Koblenz; een landtong die de monding van de Moezel in de Rijn markeert. Daar stapt een groep enthousiaste mensen op hun fiets voor een tocht van 8 dagen langs de Rijn, op weg naar Hoek van Holland. In totaal is de tocht 571 kilometer lang.

Er wordt gefietst voor het recht op onderwijs voor kinderen in ontwikkelingslanden, dus ook voor de kinderen die naar school gaan met hulp van Stichting Naar School in Haïti. Sponsort u ook onze fietskanjers! Met uw bijdrage kunnen we de allerarmste kinderen lesgeven en elke dag een warme maaltijd verzorgen. Uw gift is welkom op NL49 TRIO 2024 5833 50 t.n.v. The Ride on Education. Vermeld hierbij ‘Haïti/ Marijke’ of de naam van een van de andere fietsers.

Heeft u altijd al eens willen meefietsen? Opgeven kan nog steeds. De tocht is leuk voor alle leeftijden. Iedereen fietst op zijn of haar eigen tempo, alleen of samen met anderen. Per dag wordt 60 tot 80 km gefietst, maar u kunt ook halve etappes fietsen. U vult uw dagen in zoals u zelf wilt! U fietst niet alleen voor kinderen in Haïti maar bent ook lekker op vakantie en ontmoet fijne mensen. Kijk op www.therideoneducation.nl voor meer informatie of stuur ons een mailtje op info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl.

Namens de kinderen in Haïti heel hartelijke bedankt! Mesi Anpil!

Aan alle fietsers: geweldig dat jullie dit doen! Heel veel succes en plezier!