Sponsorloop voor kids en teens

Foto van de sponsorloop 2018

Stichting Naar School in Haïti organiseert op de ontmoetingsdag op 7 april a.s. een leuke sportieve activiteit speciaal voor jou: Een sponsorloop!
Jij kunt kinderen in Haïti helpen … door te rennen! Deze actie heet ‘Rennen voor water’

Buren, familie, leerkrachten en vrienden kunnen jou en jouw vrienden/broers/zussen per rondje sponsoren. Een sponsorlijst is te downloaden vanaf onze site of je kan een sponsorlijst per mail vragen bij secretaresse Marjan. Met deze sponsorlijst kan jij in de dagen vóór de ontmoetingsdag bij buren, familie en eventueel jouw leraar langs gaan en vragen of zij jou sponsoren.
Klik  HIER om de Sponsorlijst van Stichting Naar School in Haiti te downloaden

Van de opbrengst van deze sponsorloop koopt onze stichting watertanken. De watertanken worden in samenwerking met Stichting ‘De Gevulde Waterkruik’ gebouwd. Dit is tevens een leerproject voor jongeren tot metselaars. Oud-leerlingen van onze school leren het metselen en het bouwen van wateropslagtanks. Zo heeft de bevolking rond onze school veilig drinkwater en zullen minder snel ziek worden. Op de ontmoetingsdag vertelt Age Braad over deze watertank- actie geeft
Eerhard Mensink van Stichting ‘De Gevulde Waterkruik’ een presentatie van de wateropslagtanks.

Een sponsorlijst kunt u aanvragen per mail bij Marjan. Met deze sponsorlijst kunnen kinderen in de dagen vóór de ontmoetingsdag bij buren, familie, vrienden en leerkrachten langs gaan en vragen of zij jou sponsoren. Mail naar: info@stichtingnaarschoolinhaiti.nl

Jij mag op zondag 7 april nog besluiten mee te doen, maar wij zouden het wel leuk vinden om van te voren te horen (per mail bijv.) dat jij voor Haïti mee rent. Tot ziens op 7 april in Windesheim!

Prachtige sponsorloop in 2018