Sponsorloop voor kinderen op 15 april

Onze stichting organiseert op de ontmoetingsdag op 15 april a.s. een leuke sportieve activiteit speciaal voor jou: Een sponsorloop!
Jij kunt kinderen in Haïti helpen … door te rennen! Deze actie heet ‘Rennen voor water’

Buren, familie, leerkrachten en vrienden kunnen jou en jouw vrienden/broers/zussen per rondje sponsoren. Een sponsorlijst is te downloaden vanaf onze site of je kan een sponsorlijst per mail vragen bij secretaresse Marjan. Met deze sponsorlijst kan jij in de dagen vóór de ontmoetingsdag bij buren, familie en eventueel jouw leraar langs gaan en vragen of zij jou sponsoren.
Klik  HIER om de Sponsorlijst van Stichting Naar School in Haiti te downloaden

Van de opbrengst van deze sponsorloop koopt onze stichting Ibota waterfilters. Die waterfilters geven wij aan leerlingen van onze school en hun ouders. Één filter per gezin. Zo hebben deze arme mensen veilig drinkwater en zullen minder snel ziek worden. Op de ontmoetingsdag vertelt Age Braad over de waterfilter actie en geeft Peter van Stichting Ibota een presentatie van de waterfilters.

Jij mag op zondag 15 april nog besluiten mee te doen, maar wij zouden het wel leuk vinden om van te voren te horen (per mail bijv.) dat jij voor Haïti mee rent. Ren mee voor waterfilters in Haïti! Tot ziens op 15 april in Windesheim!