Voedsel pakketten uitgedeeld

Honderdzesendertig families hebben een voedselpakket ontvangen. Een pakket bestaat uit een halve zak rijst (12,5 kg), anderhalf blik bonen en een fles olie. Als de regentijd aanbreekt gaan wij ook zaden uitdelen.
Alles was weer goed georganiseerd. Zes personen waren zonder papiertje binnen geglipt. Eén man deed moeilijk, eiste ook eten. Wij hebben het uitdelen even stopgezet. Anderen zeiden hem dat hij moest stoppen met zijn agressieve gedrag, toen bond hij gelukkig in. Iedereen was heel dankbaar, vele keren heb ik ‘mesi anpil’ gehoord. Het hek moest goed gesloten blijven, meerderen kwamen kijken of zij ook wat konden krijgen. Er is al begonnen om een volgende lijst te schrijven. Wat veel armoede is er, wat veel honger. Wij hopen over enkele weken andere arme families, die echt onze hulp nodig hebben te kunnen helpen. Heel veel dank!

Warme groet,

Marijke

U kunt ons nog steeds helpen met deze actie. Met elke donatie van € 30,00 kunnen wij een gezin een voedselpakket en groente-zaden geven. Uw bijdrage is nog steeds heel welkom!