Wat een geweldige opbrengst!

De eindstand van The Ride on Education is bekend. Dit jaar is er een recordbedrag van € 29.086 bij elkaar fietst! Wat een geweldige eindstand! Niet eerder was de opbrengst zo hoog. De totaalopbrengst van 9 jaar The Ride on Education komt daarmee boven de 2 ton, € 202.328 om precies te zijn. Met dit geld zijn meerdere stichtingen geholpen die zich op verschillende plekken op de wereld inzetten voor onderwijs in ontwikkelingslanden.
Onze enorme dank aan alle sportieve kanjers die voor Stichting Naar School in Haïti meefietsten! Zij fietsten voor onze leerlingen in Haïti dit jaar het prachtige bedrag van € 13.340 bij elkaar. Super gedaan Mieke, Tineke, Albert, Dick, Cees, Wim, Janny, Gerda, Erna, Riet, Klaas en Marijke! Door jullie sportieve prestatie kunnen kinderen onderwijs krijgen en daarmee een kans op een betere toekomst. Geweldig dat zovelen jullie hebben gesponserd. Ook veel dank aan hen!
Op naar 2022! Dan fietsen we (van 16 t/m 24 juli) van Koblenz (D) naar Hoek van Holland! De route is al te vinden op de website van  www.therideoneducation.nl.  Fietst u mee in 2022?