Wie is Anel Metellus?

Al 13 jaar is Anel Metellus onze administratief medewerker en manusje van alles op kantoor. Hij is 39 jaar oud en woont samen met zijn moeder in Kenscoff. Anel heeft de middelbare school afgemaakt en zijn diploma gehaald. Daarna heeft hij vier jaar wetenschapsmanagement gestudeerd aan de universiteit. Hij heeft zich in de loop van de afgelopen 13 jaar goed ontwikkeld en wij zijn blij met hem.

Hij heeft geleerd buiten zijn eigen kaders te kijken en pakt naast zijn normale kantoorwerk ook andere klussen aan die gedaan moeten worden. De eerste jaren weigerde hij dat, maar door goede begeleiding en het goede voorbeeld pakt hij nu uit zichzelf alles aan wat nodig is.
Zo doet Anel elke week alle boodschappen voor de school, voor Marijke en het kinderhuis. Dat is zeker in deze tijd van onveiligheid een zware job. Maar hij doet het met plezier. Hij houdt van voetbal en basketbal. Hij heeft de wens om, naast zijn gewone werk, samen met zijn moeder een winkeltje te hebben, zodat ook zij wat geld kan verdienen en beter voor zichzelf kan zorgen. Wat hij wil verkopen, doet er niet toe, dat kan van alles zijn. Hij is blij, dankbaar en trots dat hij al zo veel jaren bij École Soleil de Hollande werkt.