Word ook Vriend, voor de toekomst van Haïtiaanse kinderen

Hoe u ons werk ook ondersteunt, voor ons bent u een vriend! Een vriend van onze Stichting!
Wij waarderen alle hulp en ondersteuning, groot of klein, enorm. Die is telkens een bemoediging ons te blijven inzetten voor de toekomst van Haïtiaanse kinderen.
Juist in Haïti, het armste land van het noordelijk halfrond, waar het leven voor de meeste mensen zwaar en uitzichtloos is, willen we een verschil maken. Dat proberen wij te doen door een plek te zijn van hoop, waar kinderen zich veilig en gezien voelen en kunnen ontwikkelen.

Wij willen ons werk ook in de toekomst blijven voortzetten. Wij hopen veel nieuwe vrienden te maken. Wat zou het geweldig zijn als onze vriendenkring uit 10.000 vrienden zou bestaan, die met een jaarlijkse gift van € 25,- rond de kerst meebouwen aan de toekomst van onze school en van de kinderen die er les krijgen. Want 10.000 vrienden zou betekenen dat wij jaarlijks € 250.000,- aan donaties binnen krijgen en dat is genoeg om de school een jaar lang te laten draaien.

Helpt u ons mee aan 10.000 vrienden? Ga naar www.10000vrienden.nl/glimlach en klik op de button ‘Ik word vriend’; gegevens invullen en klaar!