~ Benefiet Haï Tea op 25 november 2018 ~

Onze stichting bestaat dit jaar december twintig jaar (!) en dat willen wij graag samen met u vieren.
Er zijn nog plaatsen beschikbaar bij onze benefiet High Tea.
Een gezellige middag om bij te praten en vragen te stellen en tevens helpt u daarmee het onderwijsproject in Haïti.

Locatie:       Restaurant Markt7, Harderwijk
Adres:          Markt 7 in Harderwijk
Prijs:            € 22,50 p.p.
Aanvang:    14.00 uur
Deelname:  Geïnteresseerden,  donateurs, vrienden, collega’s, verenigingen of familie

Op zoek naar het ideale kado voor jouw moeder of schoonmoeder, een inspirerend gesprek met Marijke Zaalberg of een bedankje voor die lieve vriendin die altijd voor jou klaar staat, een gezellige middag met jouw sportclub of met vrienden; kom op onze High Tea!

Aanmelden kan door € 22,50 p.p. over te maken op de bankrekening van de Stichting Naar School in Haïti o.v.v. ‘ Hai Tea’. Tevens graag per e-mail opgeven aan info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl

Drink gezellig met ons thee of koffie, geniet van traditionele Engelse hapjes, de stijlvolle locatie en ondersteun daarmee onze scholen in Haïti.
Van de € 22,50 komt € 7,50 ten goede aan onze school in Haïti.

Tot ziens op 25 november!