De leukste fietstocht van het jaar! Fiets ook mee voor het recht op onderwijs!

Acht dagen op de fiets om geld in te zamelen voor prachtige goede doelen, die zich inzetten voor onderwijs voor kinderen in ontwikkelingslanden. Ook voor Stichting Naar School in Haïti kunt u weer  meefietsen.

Dit jaar hopen we dan toch echt de route die al voor 2019 werd uitgestippeld te fietsen. Een route langs de oevers van de mooie kronkelende Rijn, vanaf Koblenz naar Hoek van Holland, een kleine 600 kilometer. We fietsen van 16 t/m 23 juli.

Het belooft een afwisselende tocht te worden door rustieke landschappen in Duitsland en over slingerende rivierdijken in Nederland. En we fietsen dwars door grote steden als Bonn, Keulen, Düsseldorf, Duisberg en Arnhem.

Krijgt u er ook al zin in? Wat zou het leuk zijn als u met ons meegaat! Een gezellige sportieve vakantie met fijne mensen en leuke ontmoetingen, maar ook genieten van prachtige natuur. Ieder op zijn eigen tempo. En terwijl u fietst, haalt u geld op voor de kinderen op onze school in Haïti.

Klik hier voor meer informatie of stuur ons een mailtje op info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl.