# thuis-sponsoractie voor kids

Deze bijzondere tijd vraagt om bijzondere acties!

Voor de kinderen en hun ouders die wonen rondom onze school in Haïti zijn wij de actie ‘Voedsel voor vandaag en morgen’ gestart. Dat is heel nodig, want veel mensen in Haïti hebben honger en zijn ondervoed. Het is al een lange tijd heel onrustig in Haïti en te onveilig om te werken. Vooral de allerarmsten hebben daarom geen geld om eten te kopen. In deze Coronatijd is dat een extra grote zorg, want honger maakt mensen kwetsbaar. Bovendien zit Haïti nu helemaal op slot.

Wij willen kinderen en hun ouders die in de buurt van onze school wonen en honger hebben graag blijven helpen en jij kunt mee doen!

Bedenk je eigen # thuis-sponsoractie voor kids! Doe dit zelf of samen met je broer of zus, een vriend of vriendin of met je ouders.

Wat kun je zoal doen?
– rondjes rennen of fietsen in de buurt of om je huis
– heel vaak de trap op en neer rennen– misschien heeft een van je ouders een hometrainer?
– of heb je zelf een andere bijzondere sportieve of creatieve vaardigheid?

Buren, familie, leerkrachten en vrienden kunnen jou per rondje, per keer, per km sponsoren.
Je kunt hieronder een sponsorlijst downloaden of per mail vragen bij secretaresse Ester. Op deze lijst kun je iedereen die jou wilt sponsoren opschrijven.

Sponsorlijst #thuis sponsoractie voor kids

Doe je mee? We zouden het leuk vinden om van je te horen (per mail bijvoorbeeld) wat voor actie je hebt bedacht. En we zouden het super leuk vinden als je van jouw actie foto’s of een filmpje met ons wilt delen. We zetten jouw foto’s of filmpje dan op onze website en Facebookpagina.

Het mailadres van Ester is ester@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl.

Heel gaaf als jij je wilt inzetten voor kinderen in Haïti! Namens hen zeg ik alvast super bedankt! Mesi Anpil!