Een letter van de Sint voor elk Haïtiaans kind!

Tijdens The Ride on Education heeft een groepje enthousiaste Haïti-fietsers het volgende bedacht:
voor € 6,00 per stuk kunt u overheerlijke handgemaakte chocoladeletters kopen.

Cees Engbers uit Haskerdijken maakt deze letters al enkele jaren en de opbrengst wordt elk jaar aan onze stichting gedoneerd. U kunt kiezen tussen puur of melkchocolade. Een letter weegt rond de 100 gram.
Wanneer u vóór 11 november 2018 bestelt komen de letters voor 5 december per post bij u thuis. Ook kunt u de letter(s) in ontvangst nemen op zondag 25 november bij de Haï Tea in Harderwijk.

Hoe komt u aan deze letters? Stuur een e-mail aan marijkezaalberg@gmail.com en schrijf bij onderwerp: Een letter van de Sint voor elk Haïtiaans kind!

Vermeld duidelijk: uw naam / welke letter(s) u wilt / puur of melk / of u de letters meeneemt van de Haï Tea in Harderwijk of geef uw adres, postcode en woonplaats op.
Nadat u antwoord heeft gehad van Marijke, kunt u het geld en de portokosten overmaken op NL57 RABO 0369 4665 00 t.n.v. Stichting Naar School in Haïti /Sint onder vermelding van het factuurnummer.
U kunt bestellen tot 11 november 2018!