Fietsers en sponsors gezocht! Op fietsavontuur voor het recht op onderwijs

Voor het negende jaar op rij gaat er gefietst worden voor onderwijs in ontwikkelingslanden, voor de toekomst van de allerarmste kinderen in de wereld. De route is verlegd naar Nederland: een tocht van de ene naar de andere provinciehoofdstad. Door de mooiste steden en de diverse landschappen van ons land. We starten op 10 juli a.s. in Arnhem en finishen op 17 juli a.s. in Leeuwarden.

Iedereen kan meedoen, de tocht is geschikt voor alle leeftijden. Marijke Zaalberg doet ook weer mee. Fiets u met haar mee? U kunt hele etappes (70-90 km per dag) en halve etappes fietsen. U vult uw dagen in zoals u zelf wilt! Maak er een leuke vakantieweek van en neem lekker de tijd om onderweg van mooie plekjes te genieten. Fiets samen met anderen of alleen. Het kan allemaal! Doe mee en stap op de fiets voor de kinderen in Haïti!

Lees voor meer informatie de laatste nieuwsbrief van The Ride on Education: Nieuwsbrief mei 2021
Op de website www.therideoneducation.nl onder het kopje ‘De Tocht’ vindt u alle belangrijke informatie over de route en alle dagetappes.
Wilt u meer weten, stuur ons een mailtje op info@stichtingnaarschoolinhaiti.nl.

Moedigt u Marijke of een van de andere fietsers liever aan met een sponsorbedrag? Met uw bijdrage kunnen we de allerarmsten kinderen naar school laten gaan, een warme maaltijd geven en de leraren betalen. Uw gift is welkom op NL49 TRIO 2024 5833 52 t.n.v. The Ride on Education. Vermeld hierbij ‘Haïti/ Marijke’ of de naam van een van de andere fietsers.
Namens de kinderen in Haïti heel hartelijke bedankt! Mesi Anpil!

We wensen alle fietsers veel succes en plezier!