Honger in Haïti alsmaar groter! Steun de actie Voedsel voor vandaag en morgen!

De honger in Haïti neemt steeds grotere vormen aan. Door de aanhoudende maatschappelijke crisis hebben mensen al lange tijd nauwelijks of niet te eten. Steeds meer mensen raken ondervoed. Dit is een grote zorg, het maakt de mensen extra kwetsbaar. We houden ons hart vast, helemaal nu onze leerlingen geen schoolmaaltijd krijgen. Vanwege de Coronamaatregelen moesten ook wij onze school sluiten.

Begin dit jaar startten we de actie ‘Voedsel voor vandaag en morgen’. Wat zijn we blij met de fantastische giften die er al zijn binnen gekomen om rijst, bonen, olie en zaden te kunnen kopen en uit te delen aan families die honger lijden. Gelukkig hebben we op deze manier al veel mensen kunnen helpen. Graag zouden we nog veel meer mensen een voedselpakket willen geven. De nood is erg hoog!

U kunt ons helpen met deze actie. Met een donatie van € 30,00 kunnen wij een gezin een voedselpakket en groente-zaden geven. Ook door deze actie te delen helpt u mee!

Wilt u de mensen in Haïti rondom onze school steunen met voedsel voor vandaag en morgen? Maak u bijdrage over op onze bankrekening NL57 RABO 0369 466500 t.n.v. Stichting Naar School in Haïti. Vermeld er s.v.p. bij ‘Rijst en zaden’. U geeft een gezin hoop in een moeilijke tijd!