Vandaag is #GivingEveryTuesday. Doe ook mee!

Vandaag is #GivingEveryTuesday. Een dag die in het teken staat van armoedevermindering.

Een mooie dag om onze actie ‘Voedsel voor vandaag en morgen’ onder de aandacht te brengen. Want de allerarmsten mensen in Haïti hebben het op het moment heel moeilijk. De onveilige situatie in Haïti wordt erger. Op veel plaatsen vrezen mensen elke dag voor hun leven door het geweld. Bendes regeren de straat, kidnappings zijn aan de orde van dag. Ook het aantal corona-besmettingen neemt fors toe. Veel mensen hebben niet de mogelijkheden om te werken. Ze lijden honger, kinderen raken ondervoed. Wij geven de mensen rond onze school daarom noodhulp.
Help ook mee en doneer een voedselpakket. Voor € 30,00 kunnen wij een gezin bonen, rijst en zaden geven, zodat zij weer te eten hebben.
Maak je donatie over op NL57 RABO 0369 466500 t.n.v. Stichting Naar School in Haïti of klik op de Donatie Button onderaan onze website www. stichtingnaarschoolinhaiti.nl.

Namens de kinderen en hun ouders, heel veel dank! Mesi Anpil!