Haï Tea op 24 november 2019

We nodigen u van harte uit op onze Haï Tea op zondagmiddag 24 november 2019!

Geniet op deze middag samen met ons van mooie en inspirerende ontmoetingen, van een kopje thee of koffie en overheerlijke zoete en hartige hapjes. Verras uw moeder, schoonmoeder of dochter, neem een vriend of vriendin mee die u graag eens wilt bedanken of nodig uw collega’s uit voor een gezellige middag. Ze zijn van harte welkom!

Locatie                Dorpshuis De Molenkamp
Geert Grooteweg 21 in Windesheim
Prijs                      € 25,00
Deelname
u en uw familie, vrienden, collega’s of vereniging
Tijden
13.30 uur welkom
14.00 – 16.00 uur High Tea

Op onze jubileum Haï Tea van vorig jaar ontdekten wij hoe leuk en inspirerend het is om elkaar op deze manier te ontmoeten. Dat willen we graag nog eens doen. Natuurlijk is Marijke er ook en vertelt zij graag over de ontwikkelingen op school en in Haïti.

Leuk u op 24 november te ontmoeten! We kijken er naar uit!

Aanmelden kan door € 25,00 per persoon over te maken op de bankrekening NL57 RABO 0369 4665 00 t.n.v. Stichting Naar School in Haiti o.v.v. ‘Haï Tea’.
Graag uw aanmelding ook per e-mail doorgeven aan info@stichtingnaarschoolinhaïti.nl