Help een kind een jaar naar school!

Voor veel Haïtianen is het leven een hele opgave. Er is geen enkele steun vanuit de overheid. Er is geen vangnet als je door ziekte in de problemen bent gekomen. Voedsel is voor velen onbetaalbaar. Maar onderwijs maakt daarin het verschil. Wij zijn ervan overtuigd dat onderwijs het begin is van het einde van armoede.

Waar schoolgeld betalen voor veel ouders al lastig is, is het nu nog moeilijker in deze tijd van crisis. Voor veel ouders betekent dit dat zij hun kind, met veel pijn in hun hart, niet naar school kunnen laten gaan. Speciaal die kinderen kunt u helpen met ons Haïtikidz SupportPlan. Met een maandelijkse bijdrage van € 37,50 kan een kind in Haïti een jaar lang bij ons naar school. U geeft deze ouders en kinderen het mooiste kerstcadeau dat zij zich maar kunnen wensen.

Stuur ons een mailtje op info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl en vraag naar het ‘Haïtikidz SupportPlan’. U ontvangt extra informatie en een donatieformulier. Deelnemen met een lager bedrag is ook mogelijk.

Alvast heel hartelijke dank namens ouders en kinderen in Haïti!