Lees onze december-nieuwsbrief!

U geeft de kinderen in Haïti vleugels!

Dankzij alle geweldige steun in 2020 kunnen wij ook in deze moeilijke tijden de allerarmste kinderen in Haïti onderwijs geven.

In de nieuwsbrief kijken we terug op een bewogen jaar en vertellen we hoe het nu gaat op Ecole Soleil de Hollande. We zijn blij dat we ook mooie en positieve ontwikkelingen kunnen melden.  Lees er over in onze december-nieuwsbrief! Hij is er weer!

Lees de nieuwsbrief hier!
Veel leesplezier!

Wilt u ook vier keer per jaar (gratis) de nieuwsbrieven van onze stichting toegestuurd krijgen, dat kan!
Voor het aanvragen of het afzeggen van de nieuwsbrieven kunt u een mailtje sturen naar het stichtingskantoor: info@stichtingnaarschoolinhaiti.nl

Er is altijd meer nieuws dan we in onze nieuwsbrief kwijt kunnen. Kijk regelmatig op onze nieuwspagina voor het laatste nieuws.

Wij wensen u gezellige kerstdagen toe en een prachtig, gezond en liefdevol 2021, waarin wij elkaar
weer mogen ontvangen, bezoeken, handen geven, omhelzen en onze medemens mogen helpen!