Nieuws uit Haïti! Lees onze nieuwsbrief!

De eerste nieuwsbrief van dit jaar is uit!

In deze nieuwsbrief leest u in de eerste plaats woorden van dank, omdat uw steun voor ons, maar bovenal voor de kinderen in Haïti, van zo’n grote waarde is. Verder leest u het aangrijpende verhaal van de tweeling Kervens en Kevensia, en wat onze school, ook dankzij uw hulp, voor hen kan betekenen.  Ook vertellen we hoe het gaat op school. En onze penningmeester, Peter Koopmann, stelt zich voor.

Zondag 15 mei organiseren we weer een Ontmoetingsdag. U bent van harte welkom! Uw kunt zich opgeven op ons mailadres: info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl
We kijken er naar uit u op deze dag te ontmoeten!

The Ride on Education is dit jaar van 16 t/m 23 juli. Lees er meer over in de nieuwsbrief en fiets gezellig met ons mee 😊!

LEES HIER ONZE NIEUWSBRIEF

We wensen u een mooie lente en veel leesplezier!

Wilt u ook vier keer per jaar (gratis) de nieuwsbrieven van onze stichting toegestuurd krijgen, dat kan!
Voor het aanvragen of het afzeggen van de nieuwsbrieven kunt u een mailtje sturen naar het stichtingskantoor: info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl

Er is altijd meer nieuws dan we in onze nieuwsbrief kwijt kunnen. Kijk regelmatig op onze nieuwspagina voor het laatste nieuws.