Ontdek de Rijn, van Koblenz tot Hoek van Holland! Fietst u van 4 t/m 11 juli a.s. mee?

Voor het achtste jaar op rij organiseert The Ride on Education een 8-daagse sponsor-fietstocht voor meerdere prachtige organisaties, die zich inzetten voor het recht op onderwijs voor kinderen in ontwikkelingslanden. Ook voor Stichting Naar School in Haïti kunt u weer meefietsen. U bent van harte welkom!

De tocht gaat dit jaar langs de oevers van de mooie kronkelende Rijn, vanaf Koblenz tot Hoek van Holland. van Van 4 t/m 11 juli fietsen we een kleine 600 kilometer en doorkruisen we rustieke landschappen, grote steden als Bonn, Keulen, Düsseldorf, Duisberg en Arnhem en de slingerende rivierdijken van Nederland.

Fiets u met ons mee? Wij vinden het leuk als u meegaat; met uw zoon, dochter of kleinkind, met uw schoolklas of sportvereniging; alleen of met een vriend of vriendin. “Het is een bijzondere ervaring en een leuke vakantie”, vertelde een eerdere deelnemer.

Lees  hier meer over dit mooie fietsavontuur.