Ontwikkelingen die ons blij maken

Het is geweldig als er een leuke samenwerking ontstaat met anderen die zich inzetten voor kinderen in de wereld. Zo is de Rotary club Leidschendam-Voorburg op een actieve manier betrokken bij onze Praktijk Pabo. Met hun steun leiden wij jonge studenten in de praktijk op tot leerkracht. Wij zijn superblij met dit initiatief. Het is zo belangrijk dat jonge mensen in Haïti met een hart voor onderwijs en kinderen worden opgeleid tot onderwijzer! Zij zijn heel enthousiast en doen goed hun best. De leden  van de Rotary club hebben nu online contact met onze studenten. Dit wordt erg gewaardeerd, het is voor de studenten een extra stimulans.
En met hulp van de Rotary club hebben we op school nu ook de beschikking over meerdere laptops. Een geweldig hulpmiddel voor onze leerkrachten en de studenten van de Praktijk Pabo. Lessen worden nu op de laptops voorbereid. Dit helpt ook Kempès in de begeleiding van de leerkrachten. Ook dat is fijn!

Heel veel dank aan de mensen van Rotary club Leidschendam-Voorburg voor het mogelijk maken van dit alles! Mesi Anpil!