Onze zomernieuwsbrief is uit, lees hem hier…

Lees hier onze zomernieuwsbrief: Nieuwsbrief Haïti nr 2 – juni 2023

Dat in donkere tijden het vuur van de hoop blijft branden, tonen de kinderen die deze keer de voorpagina kleuren. Wij en zij zijn u ongelooflijk dankbaar voor alle donaties en steun die wij van u mogen ontvangen. In deze nieuwsbrief aandacht voor hoe het gaat met de mensen op onze school in deze tijd, wat zij ervaren, maar ook wat uw steun voor hen teweeg brengt.

Marijke groet u in deze nieuwsbrief vanaf de fiets op weg naar Frankrijk. Inmiddels is zij weer veilig thuis van haar bijzondere reisavontuur. Zaterdag 22 juli a.s. stapt ze in Enschede opnieuw op de fiets, samen met veel andere fietsers, voor The Ride on Education. Een tocht van 663 km naar Berlijn. Sponsort u ook?
Let op!: Het juiste bankrekeningnummer van The Ride on Education is: NL49 TRIO 2024 5833 50. In de nieuwsbrief staat er in het bankrekeningnummer helaas een typfout.

Onze ontmoetingsdag is dit jaar op zondag 5 november. U kunt zich alvast aanmelden op info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl. Meer over deze dag leest u op laatste pagina, met dit jaar een speciale oproep voor jongeren.

Een heel mooie zomer gewenst en veel leesplezier!