Programma Ontmoetingsdag zondag 15 mei

Wij nodigen u van harte uit voor onze Ontmoetingsdag op zondag 15 mei! Komt u ook?

We hebben een mooi en inspirerend programma samengesteld.
Ook voor kinderen is het een leuke dag.

De Ontmoetingsdag vindt plaats bij:
Dorpshuis ‘De Molenkamp’
Geert Grooteweg 21
Windesheim, vlakbij Zwolle
Routebeschrijving met Google Maps

Programma Ontmoetingsdag

10.30 uur      Welkom en elkaar ontmoeten met koffie of thee

11.00 uur      Welkomstwoord door Age Braad

11.05 uur      Marijke Hilverda over de situatie in Haïti

11.20 uur      Martijn Riess vertelt het indrukwekkende verhaal van zijn vader Richard  Riess

11.40 uur      Marijke Zaalberg over de school en haar werk in Haïti

12.00 uur      Film ‘Ecole Soleil de Hollande’ met toelichting van Marijke Zaalberg en Agnes Hoogkamer

12.20 uur      Lunch en bijpraten

13.30 uur      Haïti Veiling

14.15 uur      Afsluiting door Marijke & Age, met hierna nog de mogelijkheid tot een glaasje fris en bijpraten

15.00 uur      Huiswaarts

Kinderen kunnen de hele dag buiten voetballen en op het springkussen.

Richard Ries
Richard Riess kwam als kapitein op zee meerdere keren in Haïti. Op een dag bracht hij Marijke een Hatiaanse jongetje, met de vraag of zij voor hem kon zorgen. Richard Riess is onlangs overleden en kort daarna hoorde Marijke zijn bijzondere geschiedenis. Een verhaal dat een heel nieuw licht laat schijnen over zijn vraag aan haar om zich over het Hatiaanse kind te ontfermen. Een indrukwekkend en ontroerend verhaal, vertelt door zijn zoon Martijn Riess.

Haïti veiling
In de middag houden we een veiling met prachtige producten en verrassingen uit Haïti. De opbrengst van de veiling komt volledig ten gunste van onze school in Haïti. Betalen kan contant en met een tikkie.

Graag aanmelden voor woensdag 11 mei a.s. in verband met de catering!

Opgeven kan op: info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl

De kosten zijn € 10,– per persoon (€ 5,– voor kinderen tot 5 jaar) wanneer u gebruik maakt van lunch, koffie en thee.

Tot 15 mei! U bent van harte welkom!