Nu we op de tijdelijke locatie in Montagne Noir niet voor de kinderen kunnen koken proberen we het schoolontbijt uit te breiden. Dat doen we door onze leerlingen een aantal keren per week, naast een boterham met pindakaas, een ei, sap en melk extra te geven. En afgelopen week kregen de kinderen zelfs een portie fruit. Vooral dat laatste was enorm bijzonder voor de kinderen. Wat hebben ze gesmuld.
Met de hulp van meerdere donateurs kunnen we deze extra aan het schoolontbijt toevoegen en onze leerlingen helpen. Dat is ontzettend fijn. Dank aan ieder die dit mogelijk maakt. U tovert een glimlach op vele gezichten.
