Voedselhulp in tijd van honger

Wij zijn geweldig blij met de steun die wij ontvangen om families, ouderen en kinderen in Haïti een voedselpakket te kunnen geven.

Dankzij een nieuwe bijdrage van Stichting Hart voor Kinderen hebben wij in januari opnieuw veel voedselpakketten kunnen uitdelen aan mensen in de omgeving van onze school. Stichting Hart voor Kinderen zet zich sinds het begin van de coronacrisis enorm in om geld in te zamelen voor mensen in Haïti die honger lijden. Zij steunen ook anderen Nederlandse initiatieven in Haïti, zodat er zoveel mogelijk voedsel kan worden uitgedeeld. Wij willen Louis en Erna, de initiatiefnemers van Stichting Hart voor Kinderen, en alle mensen die geld doneren, nog eens heel hartelijk bedanken!

De foto’s hieronder zijn van de laatste uitdeling van voedselpakketten. Het is moeilijk om te zien hoe zwaar deze mensen het hebben, het is van hun gezichten af te lezen. Zij zijn heel dankbaar dat zij een voedselpakket in ontvangst mogen nemen en weer een tijdje te eten hebben.

Namens al deze mensen mesi anpil!

Wilt u bijdragen aan voedselhulp voor de allerarmste mensen in de omgeving van onze school. Maak u bijdrage over op NL57 RABO 0369 466500 t.n.v. Stichting Naar School in Haïti o.v.v. ‘rijst en zaden’. Met een donatie van € 30,00 kunnen wij een gezin een voedselpakket en groente-zaden geven.