Wat een geweldige prestatie & finish in Leeuwarden

Wat geweldig gedaan!

Alle fietsers hebben zaterdag de finish bereikt. Rond kwart over 3 was iedereen bij het provinciehuis in Leeuwarden. Familieleden zorgden voor een warm onthaal. Een diepe buiging voor allemaal! Heel veel dank, Mesi Anpil!

Zevenentwintig fietsers trapten in een week tijd meer dan 670 km om onderwijs voor kinderen in ontwikkelingslanden mogelijk te maken én beleefden een hele leuke week. Twaalf van hen fietsten voor onze school in Haïti.

Donderdag werd de tussenstand live door Dick van Dam bekend gemaakt op RTV Drenthe: € 21.200. Luister hier naar de uitzending De eindstand zal rond 1 september bekend worden gemaakt door het bestuur van The Ride on Education. We laten het natuurlijk meteen weten.

Sponsoren kan nog steeds. Wilt u de fietsers belonen voor hun sportieve prestatie en kinderen in Haïti helpen naar school te gaan? Maak een bedrag naar keuze over naar NL49 TRIO 2024 5833 50 ten name van Stichting The Ride on Education. Vermeld daarbij Haïti/en de naam van de fietser die je wilt sponsoren. Bijv Marijke.

Heel veel dank voor uw bijdrage!