Benefiet Haï Tea aanstaande zondag om 14.00 uur

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar voor de gezellige High Tea van onze stichting.
Deze benefiet High Tea vindt plaats in Restaurant Markt 7 in Harderwijk  om 14.00 uur.

Onze stichting bestaat dit jaar december twintig jaar (!) en dat willen wij graag samen met u vieren.
Een gezellige middag om bij te praten en vragen te stellen en tevens helpt u daarmee het onderwijsproject in Haïti.

Locatie:       Restaurant Markt7, Harderwijk
Adres:          Markt 7 in Harderwijk
Prijs:            € 22,50 p.p.
Tijd:             14.00 uur tot 16.30 uur

Aanmelden kan door € 22,50 p.p. over te maken op de bankrekening van de Stichting Naar School in Haïti o.v.v. ‘ Hai Tea’. Tevens graag per e-mail opgeven aan info@StichtingNaarSchoolinHaiti.nl

Drink gezellig met ons thee of koffie, geniet van heerlijke hapjes, elkaar ontmoeten en ondersteun daarmee onze scholen in Haïti.
Van de € 22,50 komt € 7,50 ten goede aan onze school in Haïti.

Tot ziens op 25 november!