The Ride on Education verplaatst naar 2021!

Prachtige alternatieven die u nog steeds kunt sponsoren!

Met alle onzekerheden die de corona-maatregelen met zich meebrengen, heeft het bestuur van Stichting The Ride on Education met pijn in haar hart besloten om de tocht van Koblenz naar Hoek van Holland af te gelasten en door te schuiven naar 2021.

Sinds dit besluit zijn er door meerdere deelnemers aan de tocht hartverwarmende alternatieven bedacht. Een van hen gaat op eigen gelegenheid van Koblenz naar Hoek van Holland fietsen of zal, wanneer campings nog dicht zijn, een Marathon lopen van 24 uur. Een ander gaat vanuit huis elke dag 100 km fietsen.

U ziet, u kunt onze kanjers nog steeds van harte sponsoren. Uw bijdrage komt volledig ten goede aan onze school, zodat wij, wanneer onze school weer open mag, kinderen goed onderwijs kunnen blijven geven. Sponsoren kan door een gift over te maken op: bankrekening NL49 TRIO 2024 5833 50 t.n.v. The Ride on Education; vermeld hierbij ‘Haïti/ Marijke’ of de naam van een van de andere deelnemers.

Bedenk je eigen vanuit-huis-sponsoractie!

Brengen deze mooie initiatieven u zelf op goede ideeën? U mag natuurlijk meedoen, met uw eigen vanuit-huis-sponsoractie voor het recht op Onderwijs. Houdt u van fietsen, wandelen of hardlopen? Heeft u een andere bijzondere vaardigheid die u kunt inzetten voor kinderen in Haïti? Alleen of samen met een vriend of vriendin of met uw zoon of dochter? Benader uw familie, vrienden en buren en vraag hen om uw activiteiten te sponsoren. Laat u het ons weten wanneer u met u eigen unieke actie meedoet? Stuur ons vooral ook foto’s. Wij delen ze graag op onze website en facebookpagina!

Namens alle kinderen in Haïti alvast heel veel dank! Mesi Anpil!