Wij doen mee met Rabo Clubsupport! Stem ook!

Wij doen mee met Rabo ClubSupport! Kunnen wij op uw stem rekenen?

Bent u lid van Rabobank Het Drentse land?
Stem in de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport op Stichting Naar School in Haïti.

Heel veel dank voor uw stem!

Stichting Naar School inHaïti

Ons doel
Jaarlijks bezorgen wij iedereen die aan onze stichting is verbonden een gezellige dag, een ontmoetingsdag. Op deze dag zetten wij iedereen die zich inzet voor de kinderen in Haïti in het zonnetje. Met uw stem maakt u het mee mogelijk dat wij deze dag organiseren.

Over Stichting naar School in Haiti
Onze stichting biedt onderwijs aan de allerarmsten kinderen in de bergen van Haïti en geeft hun elke schooldag een warme maaltijd. Er is veel aandacht voor de verbetering van het onderwijs. Er is ook hulp, zoals tijdelijk onderdak, medische zorg, voedsel en kleding. Dit zouden wij niet kunnen doen zonder de geweldige inzet van de hechte club vrijwilligers en vrienden van onze Stichting en de ruimhartigheid van onze donateurs.